שאלות נפוצות

.
שאלה: איך מתחילים לאסוף שטרות?
תשובה: קראו "טיפים לאספן המתחיל"

שאלה: לאחרונה גיליתי שלסבא שלי היה אוסף שטרות. השטרות נראים לי בעלי ערך אבל אני לא יודע שום דבר עליהם. איכן אני יכול לקבל מידע על ערכם הכספי?
תשובה: הדרך הטובה ביותר היא פשוט לבדוק באינטרנט. אם בכל זאת לא הצלחת למצוא את המידע הדרוש, אשמח לענות לך באימייל: gonabe8@walla.co.il

שאלה: האם מצבו של שטר משפיע באופן משמעותי על ערכו?
תשובה: כן, ערכו של שטר תלוי מאוד במצב השטר בין הוא חדש, שחוק או קרוע. למעשה, קיים "סולם דירוג שטרות" מיוחד, על פיו ניתן לקבוע כמעט בוודאות את מצב השטר.

שאלה: מהו שטר Specimen?
תשובה: זוהי דוגמת שטר. מבחינה חומרית הוא זהה לשטר האותנטי. בדר"כ שטר כזה הוא בעל מספר סידורי מיוחד כגון:000000, ורשום עליו Specimen. על שטרות מישראל רשום "דוגמא". שטרות מסוג זה ניתן למצוא בדר"כ בבנקים והם לא מהווים אמצעי תשלום בתוקף.

שאלה: האם ניתן לקנות ממך שטרות כסף?
תשובה: כן, אני מציע למכירה מגוון רחב של שטרות מיותר מ-100 מדינות. תוכלו לבקר ב-"חנות האוסף שלי" ולהתרשם בעצמכם.

שאלה: האם השטרות שאתה מוכר אמיתיים או בסך הכל עותקים?
תשובה: כל שטרות הכסף והמוצרים שאני מציע למכירה באתר מקוריים ואמיתיים בהחלט.

שאלה: כיצד נוכל לדעת שהשטר הוא אכן אמיתי ואינו מזוייף?
תשובה: כל שטר הוא בעל סימני בטיחות. אנו צריכים רק למצוא ולבחון אותם, ולהשתכנע שהשטר אכן אמיתי. במאמר "סימני בטיחות בשטר" תוכלו למצוא הסבר על 26 סימני הבטיחות הנפוצים ביותר.

שאלה: אני רוצה לקנות ממך כמה שטרות. באילו דרכים אני יכול לעשות זאת?
תשובה: אני גר בראשון לציון. במידה ולא קיימת בעיית מרחק, תמיד תוכלו לקבוע איתי פגישה בימים חמישי-שבת. כמו כן, אני עושה משלוחים בכל הארץ. במידה וקיימת בעיית מרחק ניתן לפתור אותה ע"י שתי דרכי תשלום נוחות. כנסו ל-"אמצעי תשלום ושילוח" ב-"חנות האוסף שלי".

שאלה: הניווט ב-"חנות האוסף שלי" אינו נוח במיוחד. כדי להגיע לדף של מדינה מסויימת צריך ללחוץ על יותר מדי דברים. האם יש דרך קיצור?
תשובה: כן, יש דרך קיצור לדף של כל מדינה. הסתכלו בבקשה למעלה בצד שמאל של האתר. אמורה להיות שם לשונית מתחת לכותרת "חנות האוסף שלי", ובתוכה כתוב "בחרו מדינה". פשוט לחצו עליה, ותבחרו מתוך הרשימה שתיפתח לכם את המדינה הרצוייה.

שאלה: אני לא מצאתי מענה לשאלה שלי, מה עלי לעשות?
תשובה: תוכלו לשלוח לי מכתב בדואר אלקטרוני: gonabe8@walla.co.il לפנות אלי במספר 0523441899 או לשלוח לי SMS למספר זה.