אחד הנושאים שאספני שטרות מתעניינים בו מאוד הוא טעויות דפוס. שטר עם טעות הדפסה מסויימת יכול להכפיל את ערכו האמיתי בעשרות ואפילו מאות פעמים. אחד מהמקרים היוצאי דופן ביותר הוא סדרת השטרות של הדולר קנדי משנת 1954.

לאחר מותו של מלך בריטניה ג'ורג' ה-6, בתו, אליזבת, תפסה את מקומו בכס המלכות של בריטניה. כתוצאה מכך, היה צורך להציג את המציאות החדשה. אחד האמצעים לצורך זה היה הנפקת סדרת שטרות חדשים בכל הקהילות והטרטוריות הבריטיות ברחבי העולם. קנדה שהייתה חלק מהממלכה הבריטית בעבר, וכללה קהילה בריטית שהייתה רוב במדינה, התכוונה גם היא להנפיק סדרת שטרות בדמותה של המלכה החדשה-אליזבת השנייה(מלכת בריטניה עד היום). לאחר הנפקת סדרת השטרות החדשים ב-1954, לאזרחים הקנדים לא לקח הרבה זמן להבחין שמשהו לא בסדר. אם להסתכל טוב וקרוב אפשר לראות שבשיערה של המלכה הצעירה מופיעה ראש של דמות שטנית. מכאן סדרת שטרות קנדה מ-1954 קיבלה את שמה-ראש השטן או פני השטן( Devil`s Face or Devil`s Head). עד 1956 בה סדרת שטרות זו בוטלה רבים המשיכו לראות את דמותו של נסיך האופל בשיערה של המלכה. רק שלא תטעו לא מדובר בטעות אנוש, אלא במעשה מכוון. החשוד הראשון היה היוצר של תבניות השטרות. אולם, הוא הכחיש בתוקף כל מעורבות במעשה בטענה שיצר את התבניות בדיוק לפי תצלום תמונת עיצוב השטר שסופקה לו. התמונות לפיהם עבד אבדו באופן מיסתורי. היו גם חשודים נוספים, עובדי בנק, ארגונים לאומנים של קנדים-צרפתים, אך לא היו מספיק הוכחות להרשיע אף אחד מהם.

לפני התיקון בצד שמאל מ-1954 ואחרי התיקון בצד ימין מ-1956

רק ב-1984 התעוררה השערוריה מחדש עם מותו של הצלם הראשי, שסיפק את תמונות השטרות. בדירתו נמצאו תמונות השטרות האבודים, ויומן בו הוא כתב בגלוי על חייו. ביומן הוא הודע שהיה חבר בארגון מיסתורי, והיה אחד מתלמידיו של "אליאסטר קרוליי", סופר מוזר ותמהוני, ועובד השטן.