אחת מטעויות הדפוס המפורסמות והמדוברות ביותר מופיעה בשטר 50 רופי 1968 של איי סיישל. בשנת 1968 החליטה איי סיישל על הנפקת סדרת שטרות חדשה, שהייתה גם האחרונה בה הופיעה דיוקנה של מלכת בריטניה, אליזבת השניה. על פני שטר 50 רופי של אותה סדרה מוצגת ספינה שטה, שנמצאת משמאל לדיוקן המלכה. מימין לדיוקן המלכה, בשטח יחסית קטן, עומדים שני עצי דקל. אם נהפוך את השטר ב-90 מעלות נגד כיוןן השעון, נוכל לראות שענפי עצי הדקל מאייתים את מילה. טעות הדפוס הפכה לנודעת בכל העולם, אך מעולם לא תוקנה. תגובת המלכה לנושא אינה ידועה.
.
.
טעות דפוס מעניינת נוספת מופיעה בשטר 50 באט תאילנדי משנת 1985. על השטר מופיע דיוקנו של מלך תאילנד, רמה ה-9, עם אוזניים "גדולות ומחודדות", שגרמו לו להיראות כמו "שדון". הטעות המביכה הובחנה, ומייד הודפסה סדרה חדשה ומתוקנת.
.
.
טעות דומה אירעה בכמה
מהשטרות של סדרת נפאל משנת 1981. כאשר הסדרה הונפקה לראשונה, ניתן היה להבחין שבשטרות 2,100,500,1000 רופי מופיע קוו, שיוצא מהשפה התחתונה של מלך נפאל בזמן שפיו נראה פתוח. הקוו עשה רושם כאילו המלך מזיל ריר מהפה. תמונת המלך "מזיל הריר" הייתה בעלת השפעה כה גדולה, שהשטרות הודפסו מחדש ללא הקוו.
.
.
בשנת 1985, טנזניה הנפיקה סדרה חדשה בת 4 שטרות. בגב כל שטר מוצגת מפת המדינה עם הכתובת "Tanzania" כתובה עליה. הבעיה במפה הייתה שהיא לא כללה בתוכה את איי "מאפיה", "פמבה", "וזנזימבאר", שהם חלק חשוב מטנזניה. טעות הדפוס תוקנה בתוך שנה, כאשר סדרת שטרות חדשה הונפקה, הפעם עם האיים כלולים במפה, והכתובת "TANZANIA" משמאלה.
.
.
טעות דפוס מסוג אחר ניתן למצוא באחד מהשטרות של כווית. בשנת 1980 הנפיקה כווית את סדרת השטרות השלישית שלה. ב-1986 נעשה שדרוג "קטן" לשטרות כאשר הוסיפו להם סימן בטיחות חדש-"מיקרו טקסט". על פני השטר נכתב "Central Bank of Kuwait" במיקרו טקסט, וכך גם על גבו בערבית. למרות בקרת איכות השטר של חברת "De La Rua"(החברה הגדולה בעולם להדפסת שטרות), המיקרו טקסט הכתוב בערבית בגבו של שטר 5 דינר התברר כשגוי, כאשר נכתב בפירוש מערבית "הבנק המרכזי של תימן". טעות הדפוס לא זוהתה ע"י כווית, לא ע"י תומאס דה לה רו, והמשיכה להופיע עד שהשטר יצא מהמחזור.