ברוכים הבאים לחנות האוסף שלי

.

שטרות מרחבי העולם
.

שטרות ישנות
.



חבילות שטרות מהעולם
.


מטבעות עתיקות
.

כאן תוכלו לקבל שירות אדיב, תקשורת טובה, ואחריות של 100% שביעות רצון. בתוך 7 ימים מיום הקנייה אני מקבל החזרים, ונותן פיצוי כספי מלא עבור המוצר.
*לא כולל עמלה(תשלום) אם הפיצוי הכספי מועבר באמצעות שירות "מזומן בזמן" של דואר ישראל *המוצר חייב להיות מוחזר במצבו המקורי שהיה בעת קנייתו.

כל השטרות והמטבעות המוצעים למכירה אמיתיים ומקוריים בהחלט!!!קיים משלוח חינם!!!
רשימת המוצרים מתעדכנת מתקופה לתקופה. אשמח לענות לכל שאלה שלכם: gonabe8@walla.co.il

אמצעי משלוח ומסירה:

1)אני גר בראשון לציון, ותמיד תוכלו להגיע אלי כדי להתרשם או לרכוש את המוצר בו אתם מעוניינים. אם אתם אכן מעוניינים תפנו אלי במספר 0508123158 או באימייל: gonabe8@walla.co.il

2)משלוח במכתב סגור באמצעות הדואר(מומלץ). משך הזמן: בין 3-10 ימים בכל רחבי הארץ. השירות לא מבוטח ולשם ביטוח(לא חובה) יידרש תשלום נוסף של 1.5 ש"ח על כל 10 ש"ח(לדוגמא אם המחיר הוא 20 ש"ח יידרשו 3 ש"ח לביטוח). משמעותו של ביטוח, במידה והמוצר אבד, הוא משלוח חדש של המוצר הנרכש. במקרה שהמוצר לא מבוטח המוכר אינו נושא שום אחריות עליו. יש לציין שקיימת סבירות נמוכה מאוד לסיכונים הטמונים בשירות לא מבוטח שהם אי הגעת המכתב ליעדו או גניבה מתיבת הדואר. אפשר לשלב כמה מוצרים במשלוח אחד.

3)משלוח המוצר בחבילה באמצעות דואר רשום. משך הזמן: בין 5-14 ימים בכל רחבי הארץ. שירות נוח ובטוח לחלוטין. את המוצר הנרכש תוכלו לקבל בסניף הדואר הקרוב ביותר לביתכם. עלות השירות: 5 ש"ח. ישנה אפשרות לשלב כמה מוצרים במשלוח אחד ללא תוספת תשלום.

*זמן משלוח המוצר לא כולל ימי שישי ושבת

אמצעי תשלום:

1)תשלום במזומן. במידה ותבחרו באפשרות מסירה מספר 1-הגעה אלי וקניה ישירה, התשלום יתבצע באמצעות מזומן.

2)"מזומן בזמן"-שירות העברת כספים מהיר ונוח של דואר ישראל בכל רחבי הארץ. במידה ואינכם יכולים להגיע אלי ובחרתם באפשרות מסירה מספר 2 או 3, התשלום יתבצע באמצעות שירות העברת כספים "מזומן בזמן" של דואר ישראל. השירות הוא מהיר ובטוח לחלוטין. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לגשת אל סניף הדואר הקרוב ביותר לביתכם ופשוט לשלם. לפרטים ומידע על השירות לחצו כאן. עלות רגילה: 17 ש"ח. עלות לקונים מעל 50 ש"ח: 10 ש"ח(הפחתת 7 ש"ח ממחיר המוצר).

במידה ואתם לקוחות חדשים ויש לכם ספקות, תוכלו לעשות את הדברים הבאים:
1)להתרשם מהשירות בהזמנה מינימלית של מוצר אחד מחנות האוסף שלי.
2)במידה ואתם מתכוונים לרכוש 5 מוצרים או יותר, אני מוכן לשלוח חצי מהמוצרים לפני התשלום וחצי מהמוצרים אחרי התשלום.

*רכישת מוצר משמעותה הסכמה לכל התנאים המוצגים כאן לפניכם.

תודה רבה!!!