המאמר מבוסס על המאמר המופיע ב- http://www.thefreelibrary.com/Know+the+Hoodia+Side+Effects+Now,+Here-a01074005941

כיום שוק ההרזיה העולמי מציע מגוון רחב של כדורי פלא המבטיחים כלי עזר להרזיה מהירה. אחד מאותם כדורי הפלא הוא כדורי הודייה פי- 57, Hoodia P-57. מדובר באחד המרכיבים בצמח המדברי אפריקאי שכביכול נועד לרמות את המוח ולשכנע אותו כי אנו לא רעבים.

יש לציין כי השימוש בצמח אינו מאושר על ידי משרד הבריאות האמריקאי מאחר ומעט המחקרים שנעשו לבדיקת בטיחות השימוש בצמח ותופעות לוואי אפשריות אינם מספקים עובדות מספקות לאישורו.

השם שנגלה לראשונה לעולם המערבי רק ב-1996 לא הספיק להיחקר כראוי ולספק עובדות ברורות מה שאומר חוסר במחקרים מדעיים. ידוע מסיפורים לא מאושרים שצמח ההודיה נצרך על ידי שבטים מדבריים באפריקה לדיכוי התאבון והצמא במסעות צייד ארוכים על ידי כך שגורם למוח להפסיק לשלוח אותות לגוף כאשר הוא זקוק למרכיבי מזון חיוניים על מנת שיוכל להמשיך לתפקד כראוי, וכשאר הוא זקוק למים על מנת לשמור על רמת נוזלים תקינה בגוף.

חברת התרופות האמריקאית הגדולה PFIZER התעניינה מאוד בזמנו בצמח ותכננה להשיק תרופה להרזיה המבוססת על אותו ההודעה פי-57. אמנם, בגלל סיבוכים במחקרים ובעיות בסיפוק הוכחות ליעילותו ובטיחותו החברה ירדה מהרעיון. מאותו הרגע עשרות ואף מאות חברות קטנות ברחבי העולם החלו לשווק את המוצר ההודיה פי-57, כדורים להרזיה בעוד שאינו מאושר על ידי מנהל התרופות והמזון האמריקאי-משרד הבריאות האמרקאי (FDA ).

הכדורים של הודיה פי-57 אשר מפורסמים כבטוחים לשימוש ומוכחים כביכול כאמצאי הרזיה מהיר יכולים לשאת איתם כמה תופעות לוואי רציניות.:

1) רמת סוכר נמוכה- "היפוגליקמה". ההודיה כביכול מרמה את המוח וגורמת לו לחשוב שאין אנו רעבים. אמנם, את גופינו ההודיה אינה מסוגלת לרמות. האפקט על גופינו הוא אותו אפקט כאשר אנו מחליטים ללכת על דיאטה של הרעבה מוחלטת. הגוף רעב ואינו מקבל את מרכיבי המזון החיוניים לפעילותו. נוצר חוסר בדלק מספר אחד של גופינו- הסוכר הנוצר מפחמימות, ושומנים חיוניים. כתוצאה מכך, רמת הסוכר צונחת בלי שנרגיש זאת בצורה של רעב.

ההשלכות של רמת סוכר נמוכה עלולות להיות מסוכנות ביותר. הדבר יכול להתברר לנוטל כדורי ההודיה בצורת חולשה, כאבי ראש, עילון ואף מוות במקרים קיצוניים.

תארו לעצמכם מכונית ששעון הדלק שלה שבור ומראה כל הזמן שמיכל הדלק הינו מלא, בעוד שהוא הולך ומתרוקן, הדבר העלול להביא להשבתת המכונית.

במקום הזה בדיוק מתרחש כביכול תהליך ההרזיה. הגוף לא מקבל את מרכיבי המזון החיוניים לגופו, אוגר נוזלים הגורמים להצטברות רעלים, דבר מסוכן. לשם אנרגיה הגוף מפרק את השרירים יחד עם מעט שומן וגורם לאיבוד מסת שריר, דבר הגורם לרמת מטבוליזם נמוכה. רמת המטבוליזם שלך לדוגמא הינה שריפה של 2500 קולוריות במנוחה. דיאטה כזו תוביל להורדתה למשל ל-2000 קולוריות בגלל איבוד מסת שריר. דיאטה כזו מיועדת לכישלון מאחר ו-99% שהמשקל יחזור לקדומותו בזמן קצר לאחר הפסקת השימוש בכדורים רק שהפעם עם יותר מסת שומן, פחות מסת שריר ורמת מטבליזם נמוכה בהרבה יותר. לזה אנחנו קוראים דיאטת יו-יו.

כמוכן, שימוש רב במסת שריר לשם אנרגיה יכול להוביל לאי ספיקת כליות כתוצאה מפירוק מרובה של חלבון מהשריר. בישראל, הדבר קורה הרבה לחיילים קרביים לאחר מאמצים קשים בשילוב של צריכת מזון ונוזלים מוגבלת.

2) התיישבשות- ההודיה משמשת גם כמדכא צמא. היצרינים של הודיה מורים על שתיית מים מרובה גם כשלא צמאים על מנת למנוע התייבשות. ההוראה לשתיית מים הינה פסיכולוגית ובדר"כ אנשים מגזימים בשתיית המים. מאחר ואין אנו מקבלים מזון חיוני לגוף, הדבר פוגע ברמת המלחים והאלקטרוליטים בגופינו החיוניים לכל פעולות הגוף. הדבר יפגע בקצב פעילות הלב והאבירים השונים בגוף. (שאלתי את אמא שלי וחברה שלה שהיא מתעסקת בכימיה. הם הסבירו לי הרבה יותר ממה שאני יכול לכתבו לך פה).

המשימה שלנו היא להוריד את אחוז השמון לעומת אחוז של מסת שריר. בשימוש בהודיה תקבל תוצאה הפוכה שתגרום להורדת המטבוליזם ומשימה כמעט בלתי אפשרית של 99% כישלון לשמור על המשקל בעתיד. לא נדע לשלוט במשקלינו לאחר מכן.

"קודם כל בריאות. המטרה שלנו היא להרזות בצורה נכונה ובריאה על ידי שמירה על תזונה נכונה". אין להתייחס למוצרים של הרבלייף כאל תרופה, כדורים, אבקות או כל דבר אחר.

המוצרים הינם אוכל טבעי ורגיל לכל דבר בדיוק כמו בשר, עוגיות, לחם ועוד.

ההבדל היחידי הינו שלמשל השייק הוא בצורת אבקה. זוהי ארוחה לכל דבר והבריאה ביותר שתוכל ליחל לעצמך. תשאל את עצמך אם אתה מתכוון לאכול בשר, ירקות, עוגיות ועוד עד סוף ימי חייך. למה שלא תשלב גם ארוחות הרבלייף, זה הרי הארוחה הכי בריאה שלך.

השימוש בהודיה לא יגרום כמעט לאיבוד כולסטרול ושומן שזוהי מטרתינו מלחתחילה. התזונה שלנו תהיה לקוייה ואינה נכונה או במילים אחרות לא נוכל לקבל את הכמות המומלצת של ה-114 מיקרו אלמנטים תזונתיים שמילארדי התאים בגופינו זקוקים להם במהלך היום לפעילות תקינה. להיפך, הדבר יגרום לאיבדו ויטמינים ומינרלים חיוניים כמו מלחים ואלקטרוליטים החיוניים לפעילות תקינה של גופינו. גילנו הביולוגי לא ירד.

המטרה שלנו היא לצרוך בין 120-130 גרם חלבון (20 גרם חלבון סוייה לפחות) או 1.2 גרם לכל ק"ג משקל בנוסף ל-114 אלמנטים תזונתיים (ויטמינים, מינרלים...) ולהפוך את התזונה שלנו לנכונה.

ההבדל בין צריכת החלבון של הרבלייף לחלבון של בשר, גבינה, טונה, דג ועוד ותרומתו לתהליך ההרזיה:

מאכלים כמו בשר, גבינה, דג כוללים רמות גבונות של שומן וחלבון. השומן במאכלים אלו משמש כדלק להעברתו של החלבון לשרירים.

לעומת זאת השייק של הרבלייף כולל חלבון עם כמות קטנה של שומן בריא. ההבדל בין השייק של הרבלייף לשאר המאכלים המוכרים לנו אם כן הוא בכך שכאשר החלבון של השייק מגיע לגופינו אין "דלק" שיעביר אותו לשרירים. כתוצאה מכך, הגוף משתמש במאגרי השומן בגופינו כ-"דלק" להעברת החלבון לשרירים.

הבדל שני הוא שהחבלון של הרבלייף, חלבון סוייה נספג בגוף ב-100% ולכן משתמש ביותר מאגרי שומן גם במקרה שהבשר היה כולל רק חלבון בלי שומן מאחר ונספג רק ב-30%.

התוצאה היא שריפת קולוריות מוגברת (העלאת המטבוליזם) על ידי הורדה של השומן הכללי, הכולסטרול השומן פנימי העוטף את איבריינו והעלאת מסת השריר בגופיינו.

התהליך בשילוב תזונה נכונה מהווה את הדרך האולטימטיבית והבריאה מכולם להרזיה, הורדת גילנו הביולוגי ושמירת המשקל לאחר מכן.






לגבי החוזה המעניק לך הנחה של 25% ,רשיון לעבוד כמפיץ של הרבלייף ולרכוש את המוצרים של הרבלייף מהמרכז שלהם בראשל"צ. המחיר יותר ממה שציפיתי ובא בלי הנחה. הוא בערך 480 ומשהו ש"ח. אתך מקבל שייק, תרקיז אלווארה (מספיק לחודשיים), ושתי תרמוג'טיקס(מספיק לחודשיים).

החדשות הטובות הם שאתה יכול לרכוש את החוזה בתשלומים.

דבר נוסף הוא שיש סמינר של הרבלייף בעברית ברמת גן ביום חמישי הזה. אני מברר איזה שעות זה. אם זה שעות הערב אני רוצה להביא אותך לשם שתכיר את העבודה של הרבלייף כמפיץ מקרוב יותר ובכלל את החברה. יש שם דברים אי אפשר לספר במילים, צריך פשוט לראות. אני רוצה לקחת את יוסף גם ויש מצב את אירנה. נראה כבר.